Що треба для того, щоб писати музику для ігрових проектів? З чого почати? Куди стукатись? З якими програмами працювати? Не факт, що ви отримаєте відповіді на ці питання, але ви точно отримаєте задоволення від робіт Влада Плотнікова — композитор, аудіо-продюсер та засновник VP Production. Ви як мінімум могли чути його роботи в чудовій FoxTail. Цікава розмова вийшла. Приємного перегляду.
Інтерв’ю у форматі подкасту
Games Gathering 2018 | Інші матеріали
- VFX та CGI в Україні. Postmodern Digital / Інтерв’ю з Оленою Мась
- Про українську озвучку. Струґачка / Інтерв’ю з Михайлом Карпанем
- Про розвиток Games Gathering 2018 / Інтерв’ю з Іриною Сьомкою
- Starni Games / Інтерв’ю з Ігорем Тимошенко (Games Gathering 2018)
- Lucasfilm. Концепти, дизайн та креатив / Інтерв’ю з Джамою Джурабаєвим
- Chernobylite. World War 3. The Farm 51 / Інтерв’ю з Wojciech Pazdur
- Global Game Jam Ukraine / Інтерв’ю з Олексієм Ізваловим
- World of Tanks. Pagan Online. Wargaming / Інтерв’ю з Дмитром Великоіваненком
- Fear the Wolves і не тільки. Vostok Games / Інтерв’ю з Олегом Яворським
- Анонси від Vovkulaka / Інтерв’ю з Ярославом Мішеновим
- Metro Exodus. 4A Games / Інтерв’ю з В’ячеславом Арістовим
- The Sinking City. Frogwares / Інтерв’ю з Сергієм Оганесяном
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!